2016. december 16., péntek

Helló újra!

HELLÓ, SZIASZTOK MEGINT! :)

2 év... Ennyi telt el azóta, hogy utoljára írtam. Sok minden történt ez alatt az idő alatt. Végeztem a sulival, elkezdtem dolgozni, de ami a számomra a legfontosabb: ismét nekiállhattam a történetnek, amit sajnos elhanyagoltam. Lassan mindent újra elkezdek felrakni, lehetőleg már rendezettebb verzióban. :)

Végbevittem néhány változtatást, nem csak a nevemmel, hanem az első történetemmel, "Az álmok valóra válnak"-kal kapcsolatban is. A címe megmaradt, de az eseményeket tekintve sok mindenen változtattam. Elsősorban ezt a történetet szeretném megírni és befejezni, remélem tetszeni fog Nektek, de ha nem, szeretném, ha arról is értesítenétek, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre. Csak bátran! :)

További történetekhez is vannak már elképzeléseim és ötleteim, az egyiket talán már említettem is "pár" évvel ezelőtt. A címén még gondolkodom, mert eredetileg az lett volna, hogy "Két test, egy lélek", de ez elég hosszú, nem igaz? :) Még variálok rajta, de ha lenne ötletetek rá, szívesen fogadom.
A másik, amit szeretnék egy rendes, nagy regénnyé alakítani, az a 2012.01.01-jén posztolt "Tűzijáték" című novellám. Több ötletem is van, majd meglátjuk, hogyan alakul.

Emellett az eddigi személyes tapasztalatokról is szeretnék majd írni, mind a munkával, a világgal, az emberekkel kapcsolatban. De hébe-hóba talán kritikát is írok például egy könyvről vagy filmről. Ne lepődjetek meg, ha az első film a Szépség és a Szörnyeteg legújabb filmváltozata lesz. Egyszerűen imádom a meséket, és hihetetlen sok erőt és inspirációt adnak, és nem utolsó sorban jókedvre derítenek. :)

És a válaszom: IGEN. Még mindig hiszek a tündérmesékben, a jó győzelmében, a gonosz bukásában, és leginkább a csodákban. Mert minden nap láthatunk egyet, ha alaposan körülnézünk, és kitárjuk szívünket-lelkünket. Ezek azok a dolgok, amik előrébb visznek minket, legyen az egy barát személyében, vagy akár egy idegenében, aki nem fél segíteni a másikon. Járjatok nyitott szemmel a világban, mert olyan sok gyönyörű dolog van, amiért érdemes megállni néhány pillanatra.

A bloghoz továbbra is jó olvasást kívánok, és ígérem, igyekszem minél többet írni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése