2017. január 1., vasárnap

Reményekkel telve

Immáron 2017-et írunk. Édesanyámmal azon viccelődtünk, hogy még mennyi ideig fogunk 2016-ot írni a dátumnál, pusztán megszokásból. :)

Visszatekintve a 2016-os évre olyan érzésem van, mintha nem 1 év, hanem több is eltelt volna. Rengeteg élménnyel és tanulnivalóval gazdagodtam, amelyek sok tekintetben meghatározóak voltak az életemre, és leginkább a személyiségemre.

Ami számomra talán a legfontosabb ezek közül az az volt, hogy sikerült egy komolyabb állást találnom, ami tökéletes volt arra, hogy tapasztalatot szerezzek. Ez utóbbit természetesen nem csak a munkára értem, hanem arra az emberi természetre is, ami előjön azokból az emberekből, akik felsőbbrendűnek tartják magukat csak azért, mert ők a "vevők".

De nem szeretnék sokat gondolni a múltra, csak abból a megközelítésből, hogy mit tanulhattam belőle. Igyekszem minden tekintetben a jövőre koncentrálni és a jelenre. :) Mert néha meg kell állni egy kis időre, hogy elmélyedjünk magunkban és végiggondoljuk a dolgokat, hiszen manapság olyan rohanó világban élünk, hogy időnként elfelejtünk magunkra koncentrálni.

Ami az újévi fogadalmakat illeti, egyet sem tettem, mert ahogyan Sebestyén Balázs is mondta a tegnap esti Fókuszban, ha egy időponthoz kötöd, hogy mikortól viszed véghez azt, amit megígértél, az eleve "halott ügy". Ami engem illet, én a céljaimat folyamatos fejlődéssel szeretném elérni már elég régóta, és csak annyi kikötésem van, hogy nincs határidő felállítva. A lényeg, hogy megpróbáljam valóra váltani az álmaimat. :)

Ezek között ott van természetesen a szokásos jó állást találni, családot alapítani és házat építeni kombináció, de mindenképpen szeretném magam fejleszteni. Mind az írásban, mind a szakmámat illetően, de nem tartom kizártnak, hogy más területen is szerezzek képesítést, hiszen az a legjobb és legbiztosabb, ha az ember több lábon is meg tud állni. Ehhez az is hozzásegít, hogy hamarosan meglesz a jogosítványom is, amit már nagyon várok.

A bloggal kapcsolatban is szeretnék még sok változtatást végbe vinni, de meglátjuk hogy alakul. Egyelőre két kedvenc oldalamat jelenítettem még meg, köztük Spirit Bliss-ét. Eddig két saját történetet tervezek, amelyek közül az egyik bizony nem a 21. században játszódik, hanem jóval régebben, remélem jó lesz. Legalábbis azon vagyok. :) A másik viszont napjainkban fog játszódni kevesebb regénybeli misztikummal, de annál több láthatatlan, mégis valós varázslattal. ;) 

Ezen kívül, mint már valószínűleg említettem, Spirit Bliss Démoni érintés című trilógiájának lezárására is készülök írni egy változatot. Bízom benne, hogy Neki is tetszeni fog. Egyelőre ennyi ötletem van, és nagyon remélem, hogy velem tartotok majd. Igyekszem újra fellendíteni ezt a blogot, mert emlékszem, hogy pár éve, még nagyon sokan látogatták. Sajnáltam, hogy abbahagytam, de újult erővel próbálom bepótolni az elmaradt időt.

Sikerekben, Élményekben és Boldogságban Gazdag Új Évet Kívánok Nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése