2017. július 31., hétfő

Szereplők a fantáziámban

Remélem tetszett a legutóbbi fejezet, amit megosztottam Veletek. Ugyan nagyon lassan haladok, de kezdem elkönyvelni a tapasztalatlanságomnak, ami remélem hamarosan megváltozik. :) Viszont nem sokkal ezelőtt lett egy cicám. Folyamatosan itt keringett a kertünkben, és bár a szüleim utálják (sajnos) a macskákat, mégis beleegyeztek, hogy befogadjam. Igen, még valamilyen szinten engedélyt kell kérnem, hiszen ez az ő házuk. De megígértem nekik, hogy magunkkal fogom vinni a cicát, ha elköltözünk innen a párommal. :) Ennek a kis drágaságnak köszönhetően ihletet kaptam még egy történethez, ami remélem hamar el fog készülni.

Addig is azonban itt van az első olyan bejegyzés, amiben megmutatom, hogy hogyan is képzelem el Az álmok valóra válnak történetem szereplőit. :) 

Lilly


Az egyik főszereplő a történetben. Talán egy kicsit olyannak írom meg a jellemét, amilyen én magam is szeretnék lenni. Ahogy írok, úgy érzem, mintha rajta keresztül kiélhetném azokat a dolgokat, amiket nincs lehetőségem megélni. Ugyanakkor folyamatosan fejlődik, ahogy egyre több dolgot tud meg az életéről, és saját magát is kezdi egyre jobban megismerni.

Lilly egy visszahúzódó lány, aki azonban eléggé talpraesett tud lenni, ha a szeretteiről van szó. Kiváltképp Ianről, a bátyjáról. Ezzel egy időben erős, és ért a harcművészetekhez. A többi még meglepetés! ;) 







Ian



Nem mondom azt, hogy úgy képzelem el Lilly testvérét, mint Zac Efront, de megmondom őszintén, hogy ő volt az egyetlen, aki a legközelebb állt hozzá kinézetre. Csak talán kevesebb borostával. Előtte még három másik srácnak a képét is lementettem, mert mindegyikükben volt valami, ami Ianre emlékeztetett.

Ian szintén erős alkat, de ő talán lelkileg is erősebb, mint a húga. Végül is, ilyen egy báty, aki vigyázni akar a húgára. :)







Tristan



Már csak azért sem lesz olyan, mint Taylor Lautner. Nem tudom, hogy ki ez a srác, de a fantáziám szerint telitalálat volt Tristan-re. Talán csak annyi különbség van a kettő között, hogy a fejemben egy kicsit sötétebb bőre van. 

Elég sok tervem van az ő karakterével kapcsolatban is. Csak abban bízom, hogy minden úgy fog sikerülni, ahogy elképzeltem. :) Bár természetesen azon leszek! :) 

Tristan elég keményen viselkedik az emberekkel. Magas, erős, kisportolt és még okos is. Ugyan ez utóbbi még nem derült ki, de gondolom így van. :P :D





Ami a többi szereplőt illeti, rájuk is sor fog kerülni. A történettel haladok, amennyire csak tudok. Ebből a szempontból is irigylem Spirit Bliss-t és mindazokat, akik munka mellett még írnak is, mert úgy érzem, soha nincs időm, energiám vagy ihletem. Utóbbira pedig kezdem azt gondolni, hogy rengeteget kell várnom, mire újra megszáll. Mindenesetre én türelmes vagyok. Bízom benne, hogy Ti is :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése