2013. január 22., kedd

Egy kis magánélet

Tudom, tudom, tudom... Új évet írunk, és már jó ideje nem írtam bejegyzést. Ami azt illeti készítem azon dolgozom, hogy "Az álmok valóra válnak"-ot ki lehessen adni az újabb és újabb fejezetekkel együtt, amiket ide már nem tettem fel. Emellett még más műveken is dolgozom, és hát szerencsésen sikerült bejutnom abba a főiskolába, amibe szerettem volna. :)) Őrület, hogy mi folyik ott. Jóformán örülök, ha egy szusszanásnyi időm van. Mindennek ellenére nagyon élvezem.

Elmondom, hogy nagyjából miről is van szó. Miután felraktam az utolsó bejegyzésemet, a nyár többi részét a nővéremnél és a családjánál töltöttem. Pár napos nyaralásnak indult, végül három hét lett belőle. Gondolhatjátok, hogy akkor milyen jól éreztem ott magam. És tényleg :)) Felszabadult voltam és úgy éreztem, hogy ott tudtam igazán kipihenni magam. Élveztem a napsütést, a madárcsicsergést, a csöndet és a nyugalmat (Budapesten volt, hogy nyáron is hatkor vagy hétkor ébredtem, mert az ablak alatt elsuhanó troli túl hangos volt). Ezek után pedig jött a gólyatábor és minden más egyéb, ami egy új iskolába való bekapcsolódással együtt jár.

Ami a sulit illeti...

 Rendezvényeken való részvétel, segítés a lebonyolításukban, illetve elmenni oda az iskola érdekében, ahova éppen kell. A vizsgák ugyebár mostanában voltak, és hát azért mégis csak most tapasztaltam meg ezt igazán. A barátnőim, akik korábban végezték a gimnáziumot, és korábban kerültek felsőoktatásba, meséltek arról, hogy mennyit kell tanulniuk egy-egy vizsgára, de erre azért mégsem számítottam. De legalább most már tudom, hogy mire is számítsak legközelebb.
Nagyon sok új embert is megismertem, akikkel nem árt tartani a kapcsolatot, főleg mivel jóban lettem velük. Megkedveltem őket, és örülök, ha sok időt tudok eltölteni velük. A régi barátaimat sem szerettem sosem elhanyagolni, így igyekszem velük is minél többször beszélgetni és természetesen találkozni is és közös programot is csinálni, ami borzasztóan nehéz most.

Időközben barátom is lett. Nagyon komolynak tűnik a kapcsolatunk. Négy hónapja vagyunk együtt, mégis azt érzem, hogy ez akár évekig is tarthat, amiben nagyon reménykedem. Sok mindenkinek mondtam már, hogy olyan, mintha egy leányregényből lépett volna elő:)) Romantikus, védelmező, de közben vicces, kedves, őszinte és rendkívül jószívű fiú. Remélem a legjobbakat, drukkoljatok :))

Megpróbálkozom mihamarabb újabb bejegyzést írni, lehetőleg novellát, verset, vagy egy új regény kezdetét, ötletét. Akinek van bármi ötlete, óhaja, sóhaja, az nyugodtan írja meg a véleményét akár ide a blogra, vagy akár külön nekem e-mailben is. Szívesen fogadom a kritikát, és hát egyébként is kíváncsi lennék, hogy az eddigi fejezetekről és versekről mi a véleményetek. Nektek, akik rendszeresen olvastátok az irományaimat, és nyilván azoknak is, akik csak véletlenül tévedtek ide, és végül itt is maradtak. :))

További szép estét, hetet, hónapot és az új évre tekintettel mindenkinek sikerekben gazdag évet, illetve életet kívánok :)) Sose felejtsétek el, hogy mindig vannak jobb-rosszabb időszakok. De mindig rajtatok áll, hogy melyik irányba fog fordulni az életetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése