2010. október 20., szerda

Osztálytárs versei

A következő három verset nem én írtam, hanem egy osztálytársam, de borzasztóan tetszenek. A harmadikat az én szemszögemből írta.

1.
Életem értelme,
Lélegzetem légje.
Szeretlek értelmem,
Érted élek
És lélegzem.
Szeretlek esztelen
Epekedve Tégedet,
Mely meztelen,
Szerelmes érzelem.

2.
Ezerszer szeretlek.
Ezrek ereje,
Emez tesz engemet,
Eme szeretett
Teljes embernek,
Mely beleremeg
Szemed szeretetének,
Szerethetetlen lelkének.

3.
Szeretlek, hogy mikortól,
És mivégre, szeretlek.
Oly rímképet, verset
Nem lelek, mi bájoddal
Felérne, hogy versenyre,
S csatába léphetne,
Mily lelked, s szíved túlságos,
Mérhetetlen nemes ahhoz,
Hogy pusztán sorokkal,
Papírra vetett betűkkel
Megdöntsem előttem,
De mégis e dolog,
Egy cél visz előre,
Eme érzelem, harc érted,
Szerelmem, mit irántad
Érzek, s élvezek örökre.
Szeretlek, légy enyém,
Szeretlek ifjú bájom,
Hős, harcos lovagom.

Ez a harmadik tényleg olyan lett, mintha a lelkembe láttak volna. :D Remélem tetszenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése